Висновок
Робота в графічному редакторові відноситься до
технології обробки графіки. Для деякого узагальненого графічного редактора
характерне виконання наступних функцій:
1) Створення малюнка
а) У режимі ручного промальовування;
б) З використанням панелі інструментів (штампів,
примітивів).
2) Маніпулювання малюнком
а) Виділення фрагментів малюнка;
б) Опрацьовування дрібних деталей малюнка (збільшення
фрагментів картини);
в) Копіювання фрагмента малюнка на нове місце екрану
(а також можливість вирізувати, склеювати, видаляти фрагменти зображення);
г) Зафарбовування окремих частин малюнка рівним шаром
або узором, можливість застосовувати для малювання довільні "фарби", "кисті"
і "напилення".
д) Масштабування зображення;
е) Переміщення зображення;
ж) Поворот зображення;
3) Введення в зображення
тексту
а) Вибір шрифту;
б) Вибір символів (курсив, підкреслення, відтінення);
4) Робота з крльорами
а) Створення своєї палітри кольорів;
б) Створення свого узору (штампу) для зафарбовування;
5) Робота із
зовнішніми пристроями (диски, принтер, сканер і ін.)
а) Запис малюнка на диск (дискету) у вигляді файлу
стандартного формату (pcx, bmp, tif, gif, jpg, png і ін.);
б) Читання файлу з диска (дискети);
в) Друк малюнка;
г) Сканування малюнка.
Як "кисть" найчастіше використовується миша,
рідше курсор при управлінні клавіатурою. Панель інструментів використовується
для малювання прямих і кривих ліній, кіл (овалів, еліпсів), прямокутників
(квадратів).
В ході дослідження виявила що у моєму класі найбільш вживанишою є растрова графіка.
Комментарии
Отправить комментарий